neděle 11. června 2017

Unboxing (#38)


A je tu další unboxing. Tentokrát milé překvapení od nakladatelství od nakladatelství Slovart.





Když mi přišel email od Zásilkovny.cz, že mi nakladatelství Slovart posílá nějaký balíček, tak jsem byla hodně překvapená a přemýšlela jsem, o co by asi tak mohlo jít.
Velmi jsem ocenila "zip", jenž velice usnadňoval rozbalování. :)
A tady je už první náhled. Napadá někoho, co by to mohlo být?
Je to kniha od české autorky Miroslavy Varáčkové - Hlavně to nikomu neříkej.
Ale další překvapení bylo skryté pod knížkou...
Musím říct, že je to nejlepší plátěná taška, jakou jsem kdy měla v rukou. Je velká, to plátno je takové "poctivé a bytelné". Prostě hned víte, že se vám jen tak neprotrhne a že kde co vydrží. A hlavně, má moc krásný motiv.
Nakonec jsem si vzpomněla, že jsem v jednom emailu od Slovartu četla, že pro usnadnění spolupráce budou novinky z řady Booklab zasílat automaticky, taže záhada byla vyřešena. :) Mám ráda young adult žánr a Booklab se na YA právě specializuje.
Děkuji nakladatelství Slovart za zaslání knižní novinky. Už se těším, až si ji přečtu.
Domča četbou povinná

6 komentářů:

  1. Tu tašku ti strašně závidím! :D
    A na recenzi se budu těšit. ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Ať se knížka líbí :) Od autorky jsem četla jenom Adaptaci, a co si pamatuji, tak to byla docela fajn postapo romance :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já skoro vůbec nečtu české autory, tak jsem tedy zvědavá. :)

      Vymazat
  3. Kniha vypadá zajímavě a plátěnka musela být příjemné překvapení :-) Jen mám dojem, že autorka je slovenská, ne česká :-)

    OdpovědětVymazat