neděle 22. ledna 2017

Unboxing (#28)



Po delší době tu mám další "unbagging". :)







Po Vánocích jsem se vydala do knihkupectví, abych si dokoupila to , co mi Ježíšek nedonesl pod stromeček. A jak to dopadlo? Co jsem si ještě musela nutně přikoupit?
Fotky jsou trochu zavádějící, protože jsem si koupila knihy tři, ne dvě. Tu jednu už mám přečtenou a odvezla jsem si jí domů na výstavku k ostatním knihám. Jedná se o Sochaře smrti od Chrise Cartera.
Tak jsem tedy nafotila ty dvě zbývající. Na Čtvrtý hrob pod nohama od Daryndy Jones jsem čekala celkem dlouho a obávám se, aby nakladatelství Beta nepřestalo příběhy o mé oblíbené smrtce Charley vydávat. Též jsem se rozhodla, že si postupně zkompletuji sbírku knih od Christe Cartera, takže jsem si koupila ještě Popravčího. Jediné, co mě trochu trápí, je to, že Carterovy knihy jsou v současnosti těžko k sehnání.
Domča četbou povinná

Žádné komentáře:

Okomentovat