sobota 3. prosince 2016

Výsledky vánoční soutěže



Tak a je to tady! Vánoční soutěž skončila a já mám pro vás jména výherců. :)






Myslela jsem, že výherce vyberu dřív, ale jelikož se soutěže zúčastnilo celkem 30 soutěžících a většina otázek byla opravdu velmi originální a kreativní, tak jsem měla celkem těžké rozhodování. Ale nakonec se mi podařilo vybrat tři nejlepší. :)

Při čtení vašich výtvorů jsem se výborně bavila. Někteří vymysleli otázky ke všem knihám (ač nemuseli), někteří z toho sestavili příběh a někteří dokonce psali na stejné téma. Rozhodla jsem se, že nebudu určovat pořadí na místa, ale prostě jsem vybrala tři dle mého názoru nejlepší a každý ode mě obdrží dvě knihy. ;)

Na knižní dáreček ode mě se tedy může těšit:

Lenka Skutilová
Lucie Horčičková
Denisa Mišinová

Výherkyním tedy gratuluji a do zítřejšího večera čekám odpověď na email, kde mi zašlete svoji adresu, ať vím, kam knihy poslat.

Krásný adventní čas přeje
Domča četbou povinná

2 komentáře:

  1. Hlásím, že knížky dorazily v pořádku. Byly fakt úžasně zabalené - ty by pošťáci nezničili, ani kdyby se moc moc snažili. :D Ještě jednou moc děkuju, mám z nich hroznou radost... <3 ;)

    OdpovědětVymazat