pondělí 21. listopadu 2016

Vánoční soutěž


Vánoce se kvapem blíží a tak jsem se také rozhodla uspořádat nějakou tu vánoční soutěž pro vás. Doufám, že se bude líbit a pro někoho snad bude i zábavná. ;)






Nemám moc ráda soutěže typu: "napište mi do komentářů vaše kontaktní údaje a já pak výherce náhodně vylosuji". Líbí se mi kreativní soutěže a tak jsem se snažila vymyslet něco zajímavého. Nebezpečí je, že hodně lidí může odradit to, že budou muset něco vymýšlet, ale já pevně doufám, že to nebude váš případ. :)

O co v soutěži tedy půjde? Vaším úkolem bude k předloženým názvům knih vymyslet otázku tak, aby odpovědí na tuto otázku byl právě název té knihy. Pro představu si přečtěte následující příklady:

Kdo tady udělal to ohniště? -> Dívka, která si hrála s ohněm
Co jsme jako malí dělali na pískovišti? -> Bábovky

Soutěže se můžete zúčastnit vyplněním následujícího formuláře:


Vymyslela jsem pro vás celkem 10 názvů knih - 3 jsou povinné pro každého a pak si každý ještě musí vybrat 2 další názvy (dle své libosti). Celkem tedy vymyslíte 5 otázek k 5 názvům knih. Otázky by měly být co nejoriginálnější - vítěze totiž budu vybírat podle toho, jak se mi vaše výtvory budou líbit. Kreativitě se meze nekladou... :)
Výherci budou celkem tři a dokonce si v jisté míře budou moci vybrat svou výhru. Na obrázku můžete vidět, o co můžete hrát. Na výběr máte celkem ze 12 knih - nejedná se o knihy nové, většinu jsem už jednou přečetla. Jediná kniha, kterou jsem nečetla, je Panika od Lauren Oliver, ale všechny knihy jsou ve velmi dobrém stavu. Každý soutěžící si vybere tři knihy z nabídky a ve formuláři je uvede v preferenčním pořadí - na 1. místo dá knihu, kterou chce vyhrát nejvíce a na 3. místo knihu, kterou chce nejméně. Knihu však můžete vyhrát jen jednu, ale neklesejte na duchu, do balíčku připojím knihomolské vychytávky od knihkupectví Martinus jako překvapení. ;)

Pro přehlednost přikládám seznam knih, o které se hraje:

1. Nabíječ (Alice Clayton)
2. Roštěnka (Alice Clayton)
3. Temné kouty (Gillian Forman)
4. Mozek v plamenech (Susannah Cahalan)
5. Let (R. K. Lilley)
6. Panika (Lauren Oliver)
7. Balthazar (Claudia Gray)
8. Okamžik všeho (Shelly King)
9. Deník fejsbukové matky (Lucie Nachtigallová)
10. Odpusť mi. Megan (Abbie Rushton)
11. Řeky Londýna (Ben Aaronovitch)
12. Dívka v pavoučí síti (David Lagercrantz)
PRAVIDLA SOUTĚŽE

1. Soutěž je jen pro soutěžící s doručovací adresou v ČR.
2. Kdo nebude mít vymyšlené otázky k pěti názvům knih, bude ze soutěže diskvalifikován.
3. Soutěž trvá do pátku 2. 12. 2016.
4. Výherce kontaktuji emailem a ten bude mít čas na to ozvat se mi do 4. 12. 2016 23:59 hodin.
5. Pokud se přidáte k pravidelným čtenářům mého blogu, budu velice ráda. :)
6. A pokud tuto soutěž budete sdílet nebo o ní řeknete svým kamarádům, tak mi uděláte ohromnou radost. ;)
7. Vyhrazuji si právo změnit termín soutěže.

Přeji vám příjemnou zábavu při vymýšlení otázek a já se už nemůžu dočkat toho, co vymyslíte. "May the odds be ever in your favor". :)

Domča četbou povinná

13 komentářů:

  1. Super! díky za soutěž :-D. Byla to fuška :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Díky za soutěž, ikdyž při vymýšlení otázek jsem byla chvílemi "S rozumem v koncích" :D

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji za soutěž, skvěle vymyšlená, opravdu chválím :)

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělý nápad, byl to dobrý oříšek! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkný nápad, takovou podobu jsem u žádné vánoční soutěže doposud neviděla. :) Pěkný prosinec přeji. ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Skvělá soutěž, Dominiko! Prosím o radu: ráda bych Tvůj blog "sledovala", ale nikde nemůžu najít, kde to zakliknout...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Úplně dole na konci stránky je seznam mých pravidelných čtenářů, tak tam je tlačítko něco jako "odebírat" nebo "sledovat" nebo přidat se k pravidelným čtenářům. :)

      Vymazat