středa 23. listopadu 2016

Netradiční unboxing (#23)



Mám tu pro vás další unboxing s překvápkem na konci. Pusťte se do čtení a zjistěte, co je uvnitř balíku. ;)







Je to opravdu tenký balík. Prozradím vám, že uvnitř není kniha, jak by mnozí čekali...
Izolepa je už dole...
"Sezame, otevři se!"
A takto to vypadá uvnitř balíčku...
A je to knihotriko! Uhádne někdo, s jakým nápisem? ;)
S tímto nápisem se nejvíce ztotožňuji... :)
Dokonce jsem přemýšlela, že bych si ho oblékla až půjdu na brigádu do knihkupectví, ale pak jsem si to radši rozmyslela. Nechtěla jsem se tam nějakým nedopatřením dotknout zákazníků... :D To by bylo "bad for business". ;)
Také jste si nějaké to knihomolské triko pořídili? A jestli jo, tak jaké? :)
Domča četbou povinná
FOTO: Kristýna Tlapáková

3 komentáře:

  1. Krásný :) Já jsem chtěla knihotriko "Vydržím číst celou noc", protože mě nejvíc vystihuje. Ale zrovna tohle jediné neplánují obnovit... :(

    OdpovědětVymazat